pracownia florystyki i architektury krajobrazu

Polityka Zwrotów i Reklamacji

Zwracane towary powinny być czyste, nienaruszone i nieużywane. W przypadku odesłania uszkodzonego towaru możemy wymagać rekompensaty za obniżenie wartości produktu.

Reklamacji podlegają produkty, które posiadają wadę fabryczną lub są niezgodne z zamówieniem. Szczegółowe informacje dotyczące zasad zwrotów/reklamacji znajdziesz w regulaminie na naszej stronie.

Gdy otrzymamy i zatwierdzimy Twój zwrot, potwierdzimy go e-mailem i zwrócimy kwotę, którą zapłaciłeś za towar i wysyłkę. Koszty wysyłki zostaną zwrócone zgodnie z regulaminem sklepu.

Uwaga: zaksięgowanie kwoty na koncie lub karcie kredytowej może potrwać do 14 dni kalendarzowych.

Składanie zwrotu/reklamacji

Aby dokonać zwrotu/reklamacji towarów zakupionych w naszym sklepie, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i odeślij go razem z towarami. Formularz zwrotu/reklamacji znajduje się na naszej stronie w formie załącznika. Nie zapomnij zaznaczyć powodu, dla którego decydujesz się dokonać zwrotu/reklamacji – dzięki temu łatwiej nam będzie zmienić naszą ofertę i lepiej dostosować ją do Twoich potrzeb.

  1. Odesłanie produktu

Składając zwrot/reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.

  1. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

STUDIO ZIELENI Katarzyna Martys

Księdza Stanisława Zielińskiego 1

23-204 Kraśnik

Aby zapobiec uszkodzeniom przesyłki w trakcie transportu prosimy o zapakowanie towaru z należytą starannością.

  1. Prawo do odstąpienia od umowy.

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta w rozdziale III oraz IV konsumentowi, który zawarł umowę na odległość przysługuje prawo do zwrotu przesyłki w ciągu 14 dni. Sprzedawca ma obowiązek przyjąć taki towar i zwrócić koszty przesyłki poniesione wcześniej przez konsumenta, jeśli kupujący wybrał najtańszy możliwy sposób dostarczenia towaru. Jeśli kupujący wybrał inny sposób dostawy niż najtańszy możliwy na stronie sklepu, to Sprzedawca zwraca koszty doręczenia mu zamówionego towaru równego najtańszej dostępnej opcji przesyłki. W przypadku odstąpienia od umowy Konsument ponosi koszty wysyłki zwróconego towaru.

Pliki do pobrania:

Formularz odstąpienia od umowy

Formularz zwrotu/reklamacji towaru

 

Potrzebujesz wyceny?

Zostaw swój mail, a wyślemy Ci cennik lub napisz czego ma dotyczyć wycena.

Ta strona używa cookies i podobnych technologii.

Pozostając na stronie zgadzasz się na korzystanie z ciasteczek w przeglądarce oraz technologii partnerów zewnętrznych. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie cookies – opuść stronę.